kaip mes nemiegame

..skaitydami kas papuola ir žiūrėdami į visokius gražius daiktus (čia kai nedirbame, o sėdime internete).

tai beskaitydama kas papuola (nu ok, paskaitysiu ir apie tas pupas. tuoj.) ir beatidarinėdama “new tabs” radau tokį tekstą: “Provincija autobuse: nieko nematyti, nieko negirdėti”.  atrodo, pasiilgau skaityti ką gero (“Šiaurės Atėnų” laikų? kai juose buvo labai daug ką skaityti, vėliau neliko – tik raidės/tekstai/Geda..).

be to, prisiminiau dar vieną įvykį iš šnd, kai pirkau tas bandeles. regis, mane tiesiai prie kasos bandė įsivaikinti (tiksliau, įsianūkinti) malonus pensininkas įraudusiais žandais, perkantis mažą butelaitį stipraus alkoholio (ryškiai raudonos spalvos). visą tą pokalbį nepatikliai iš padilbų stebėjo kasininkė, kurią ir buvo bandyta įtikinti, kad “čia mano anūkėlė”, o aš per dvi minutes net buvau informuota, kur mokosi mano beveik bendraamžis jo anūkas. :)  ir “o kodėl tu trečiame kurse, o jis antrame, jei jis už tave metais vyresnis?”. hm, ir iš kur gi aš galiu žinoti..

There are no comments on this post.

Leave a Reply

