kas ir kur ir kada (paskutinis klausimas svarbiausias)

kur noriu nueiti (bet tikrai nenueisiu visur – gal jūs kas nors už mane? o po to man kaip nors sapnais perduosit.. nes ajajai kiek reikia visko suspėt ir šiaip):

1. Nyderlandų menas “Vartuose” (nes man visai šalia). Kitas dalykas, kuris dar labiau šalia, prie Erdvėtakio (praeidama mačiau) – Marčėnaitės ir Jonučio paroda. Kai taip ranka pasiekiama, tai tikrai neprošal užsukt.

2. Man Ray (!)

3. Gegužės 2 dieną 19 val. Kolumbijos avantgardinių trumpametražių filmų programa “Los Archivos Mayo”. Meko centre, įėjimas laisvas.      Turėtų būt gerai…

4. Ak, taip, gi Gatvės muzikos diena. :)

5. Jazzo pirmadieniai Woo.

6. Gamtininkų dienų muzikos festivalis (šįryt skaičiau skelbimą ant stulpo).

7. Ir dar “Naujasis Baltijos šokis” kaip būtų įdomu… Žiauriai.

5. Na, ir pabaigai (kas galėtų būt toli gražu ne pabaiga, bet aš jau eisiu darbuotis), skulptūra “Kablys“, kurią aš jau mačiau. ;) (visai netyčia)  o jūs?

One Response

  1. Siandien pro kabli pravaziavau net du kartus…

Leave a Reply

