kontrastai

prisiskaičiau meno duobėj apie naujuosius vienos akcionistus ir po to naktį sapnavau emociškai neramius sapnus. o ir visa diena po to – vienas keistumas. negana to, kad prabudau pirmą val dienos (???), visądien tai lijo, tai saulė švietė. pakaitom kas dešimt minučių. pažiūriu pro langą ir traukiu lauk su dideliais popieriaus lakštais rankose, o ten – jau kone audra. vėliau, vakarop, mačiau, kaip mažas lietingas debesėlis sekė žmogui virš galvos mašinų stovėjimo aikštelėje prie operos.

sunumeruotai:

1. troleibuse vis dėlto sutikau gyvenimo meilę. jis stovėjo šalia manęs kokias penkias minutes, o tada išlipo menų gimnazijos stotelėje. jo nagai gražiai sutvarkyti. jei jį dar sutiksiu, tai iš plaštakų ir pažinsiu. arba iš tos turistinės kuprinės.

2. šalia sėdėjo trys gražios mergaitės matematikės. kalbėjo apie integralus, filmus, mtv ir pan.
retorinis klausimas: kaži, kaip būtų, jei būčiau įstojusi ne ten, kur įstojau, o į matematiką, ketvirtą numerį mano sąraše.

3. retorinis kl nr 2: kodėl šiandien tiek daug žmonių “su kvapeliu” troleibusuose? ar jau viskas tikrai taip blogai?

4. galų gale (po punkto nr 3), aš ganėtinai sunerimau, kai pakeliui iš stotelės miškelyje pamačiau vyrą, krūmuose sėdintį ant kėdės (!) ir besimasturbuojantį (!!!).  jeigu ateina pasaulio pabaiga, tai aš jau matau to ženklus.

viskas juodai balta ju0dai balta juodai balta. gyvename šachmatų lentoj. čiūr, aš žirgas.

2 Responses

  1. Rūta, tai radot ką nors pabūt? Aš tai dabar ėjau namo ir gailėjausi, kad su jumis neinu miestan.

  2. na, mes neilgai pabuvom, gal iki pirmos. iš tiesų kompanijos truputį trūko…:) (bent jau man) bet gal egzistuoja likimas. būtum atėjus, tai vėl man tektų miegot iki pusiaudienio…;)
    šiaip ar taip. pasaulio pabaiga vakar neatėjo. šiandien nauja metų diena, šviečia saulė, o aš kur nors patogiai įsitaisysiu ir mokysiuos apie konstrukcijas. :)

Leave a Reply

