en el borde de

šįryt viskas taip liūdna, kad net verksmas užstringa galugerkly, sutrūkčioja ir sėda skrandin.

tai tie pramiegojimai kalti –  kai galvoji “numigsiu valandą ir dirbsiu toliau”. taip liūdna, kad net juokinga.
(gerai, kad yra draugių, kurioms galima paskambinti tokiu atveju – iškart šviesiau, nors vis tiek liūdna)

(jei kas nors norit mane už tai pabarti, tai:

žinau, žinau, kad visa tai nieko verta, kad tai tik projektas, bet kaip pikta taip pramiegoti… o dėstytojas labai geras. ir už ką jam tokie studentai, kaip aš. :> )

 

bet yra ir geroji pusė.   na, turbūt…

6 Responses

  1. Jei liudna, dar galima uzeiti pas Ugne, juk 4dienis, ir ji igaliota virti tau kava. Turiu tinginio gabaleli ir kondensuoto pieno laseli pasilikau, galiu isvirti gardzia kava…
    O as sindien 5:40 pabudau zvali ir energingu judesiu persiverciau ant kito sono. 5:44 skambejes kitas zadintuvas taip ir liko neisjungas, reiskia, net negirdejau. 8:10 atejo SMS, sugebejau atrasyti, kad miegu ir miegosiu. apie 9 zadino kambariokes, berdos, aprekiau kaip visada rytais… taip po 12 atsikeliau, pamiegojus 9 valandas, ir kad tu zinotum, kaip noriu miego!

  2. :( cia tas oras taip migdo:)

  3. Ugne, labai skani kava buvo. :) Man atrodo, jau randasi pakankama imtis rinkti ten kokį geriausių penketuką ar pan. ;) Nors.. Gal aš kokias penkias ir ragavau..:} bet tu tai jau tikrai galėtum tokį sąrašą sudarinėt.

    Šiaip ar taip.
    Norėčiau, žinok, barake su jumis gyvent.. Vienai naktimis arba pasidaro liūdna, arba motyvacija neberanda atramos taško, arba tiesiog nueini miegot.:>

    – – – –
    Laima, gali būt.. arba tiesiog organizmui jau ėmė to miego trūkt.

  4. Zinok, ir barake naktimis liudna. Kai taip pasakei, prisiminiau, kad vakar i savo To-do list’a prirasinejau “man liudna, man liudna, man liudna, ka daryti?” Reikia stipresnes motyvacijos, ir as zinau, kas tai butu. Ir man norisi gyvent kitur.

  5. jeigu ta stipresnė motyvacija yra vyras, tai aš nepritariu.;) jie išmuša iš vėžių. gal tik tiek, kad tada tiesiog mažiau pariniesi dėl visokių projų/interjerų/miestelių (įkišau būtinai ir savo tą “miestelį”).
    nors dabar kai galvoju, tai nesuprantu, kaip aš dvyliktos klasės egzus išlaikiau – pagal šitą teoriją jie man turėjo būt nepakeliui. :)

    beje, offtopic – labai gerai yra visai dienai išjungti internetą. super, pabandyk.

  6. bet kartais, kai labai liūdna, ir nuolatinis nuovargis, pramigti pirmas paskaitas visai padeda :) nors kai aš sykį pramiegojau 13 valandos kolį tai irgi buvo apmaudu..

Leave a Reply

