– – –

foto, vogta printscreen būdu iš flickr

nors vis dar nežinau (o gal kaip tik per daug gerai žinau), ko man reikia (labai galvojau apie tai vakar, beklausydama visų tų trijų gitarų, o naktį sapnavosi, kad mus uždarė į didelę patalpą su daug lovų, reikėjo jose gulėti, bet man kažkaip pavyko pabėgti ir atsidūriau nepažįstamoje stotyje be pinigų..), bet šįryt pamačiau vieną nuotrauką pas kažką facebooke – panašią į šitą, tik visu ūgiu – ir supratau, kad tai yra (vis dar) tai, ko aš ieškau.

pasistiebti gyvenime yra būtina. jokiu būdu ne pasilenkti. (čia ir metafora, ir tiesmukybė viename.)

7 Responses

  1. Cia tiktu Empty daina “4 milimetrai” (jei neturi ir nezinai, galiu atsiust).
    O man idomu – apie ka tu cia? Ka tu zinai? As irgi jauciu, kad visada zinojau, tik bijojau gyvent pagal ta modeli, ir dabar zinau ateiti ir dar labiau bijau. Arba mastau, kad nera kur skubeti, nes kas turi ivykti – butinai ivyks. Tau taip gyvent nesiulau.

  2. taip.

  3. nu nežinau, U, ar tu mane gerai supratai.. ko neskaitai mano minčių?! :D aš tai tavo skaitau..
    tai aš tau asmeniškai papasakosiu, nes nežinau, kas čia tą mano blog’ą žiūrinėja, visokie neaiškūs praeiviai.. dar ką netinkamo pasakysiu. ;)
    aišku, pritariu tam “kas turi įvykti – įvyks”. ir neskubėjimui pritariu..

    tiesa, gal vis dėlto šitame įraše reikia kreipti dėmesį ne į žodžius, o į nuotrauką. (aš, man regis, daugžodžiauju, tokiu būdu viską supainiodama)

  4. grįžtant namo vieną ketvirtadienio vakarą buvo labai labai liūdna, nes būtent, per gerai suvokiau, ko man trūksta. ir kas iš to. kartais žinojimas tik maišo.

  5. tada belieka laukti.

    vis tiek..
    kada nors.

    :>

  6. hm. prie ko priveda tos gitaros :) prie zinojimo net. kartais, gal.

  7. ai, paskui atplaukia koks kitas mėnulis (na, jaunatis, pilnatis ir pan) ir staiga vėl nieko nebežinai. :)

    o iš tokio abstraktaus žinojimo, kaip šitas, irgi nieko gero…

Leave a Reply

