pievos, melionai, sijonas iki žemės

rainas tigras Saulėtekio pievose

Būna kartais pagirios, nors iš vakaro tarsi negeri. Ypač jos būna kai reikia anksti keltis ir važiuot susitikt su klasioke centre. Tada galvoji – ar aš pilno proto buvau, kai siūliau tiktis 10 ryto, mat “labai seniai begėriau pusrytinę kavą senamiesty”… Po to valgai melioną klasiokės bute Vokiečių gatvėj, aptari mokyklos laikus, ir mintis važiuoti į miestą anksti vėl atrodo nebebloga. :)

Po to reikėjo truputį užsukt į šiaurės miestelį. Iš jo leidausi per tą kalną, nuo kurio leisdavomės su L., kai grįždavom iš Rimi nusipirkę bandelių su marcipanais; ta mintis galėjo būti skausminga, bet nebuvo. Ne, šitos mintys nebebūna skausmingos. Ir prisiminiau tada, kad kažkaip tą dieną kai nuo ten leidausi (maždaug prieš du metus), o gal dieną prieš, ėjom su J. pas Z. ant stogo žiūrėti filmų. Nepamenu, kodėl, bet naktį prieš tai buvau mažai miegojus, o pasaulis fokusavosi kažkaip sekmadieniškai, vasariškai (gatvėse mažai žmonių, viskas sausa, karšta, saulėta). Ant stogo filaretuose žiūrėjom filmus ir jutau vasarą beveik taip, kaip ir turi jaustis vasara. Šią vasarą panašiai, tik daug intensyviau – net sunku susidėlioti galvoje skirtingas istorijas. Ši vasara yra stebuklų vasara, viskas klostosi taip, kaip ir turi.

Iš Žirmūnų parėjau namo pėsčiom, ką buvau seniai darius. Užsukau į Ąžuolyno knygyną (ko irgi šimtą metų nedariau) – jis pats knygyniškiausias knygynas, man nuo vaikystės taip atrodė. Saulėtekio obelų sode sustojau po slyva ir prisikrėčiau kelias geras saujas raudonų slyvukų. Akies krašteliu žiūrėdama į naujosios Paleko VU bibliotekos statybų aikštelę, valgiau juos ir spjaudžiau kauliukus po kojom; nei prieky, nei už manęs taku nėjo joks žmogus. Kai rankos lieka lipnios nuo slyvų sulčių, tai vėl galvoji: vasaravasaravasara… O po to pievoje sutikau nedidelį tigrą – jis maloniai ir su filosofišku atlaidumu sutiko padaryti fotosesiją žolėje (žr. nuotr.).

3 Responses

  1. gražus tigras ;)

    ar Saulėtekio obelų sodas yra ta vieta tarp VU statomos bibliotekos ir nuosavų namų? jei taip, tai man ten patinka vaikščioti, ir kartą ten mačiau lapę! ;)

  2. Ir aš, ir aš mačiau!!!!! Tigrą katės kailyje, va šitą, va šitą :)

    Arba jo brolį.

  3. taip, Povilai, kalbam apie tą patį sodą. :) ten man pati gražiausia viso tako atkarpa…

Leave a Reply

