archi-teorija [Norberg-Schulz]

Esu sužavėta šitos knygos (pasifotkinau keletą puslapių skaitykloje, dabar skaitinėju iš tų nuotraukų). Jau net ėmiau galvot, kaži kiek kainuotų ją per kokį Humanitą užsisakyt. Aišku, pigiau gal per amazon, bet man knygynai iš principo labiau patinka.

Beje, bandžiau verstis vieną paragrafą.. gal kas žino, kaip į lietuvių kalbą išversti žodžius “encounter” ir “meeting”? Šiuo atveju kalbama apie “susitikimą” su architektūrine ar gamtine vieta. (o vėlgi – kiek minčių sukelia place ir space skirtybės..gerai, kad šiuo atveju ir lietuviški žodžiai skirtingi)  Man atrodo, tiek “encounter”, tiek “meeting” yra “susitikimas”, tačiau knygoje jie vartojami lyg skirtingam to susitikimo lygmeniui apibrėžti.

Papildymas (vertėjo komentaras):


(tad ne veltui man sunku tą tekstą išsiversti..)

6 Responses

  1. taigi amazon yra tobula! sako, 15svarų plius parsiuntimas. tai, turbūt dvidešimt.

    sim.

  2. na taip.. reiks dar namiškių pasiklausinėt, ar nesiruošia ko nors siųstis, tai jau tada tikrai apsimokėtų ant to siuntimo susimest.
    o beje, kaip ten, Humanite, galima apskritai užsisakyt kažką, ko jie net neturi, pvz savo puslapyje?

    ir atrašyk man dėl šeštadienio, sim. ;)

  3. Labai įdomu dėl Humanito, ten jie tokią paslaugą teikia?
    Pažiūrėjau, kad tavo knyga pigiausiai kainuoja 15 svaru (Anglijos amazon), plius siuntimas, bet už siuntimą kiekvienai knygai moki atskirai, nebent tai būtų iš to paties žmogaus ar knygyno.

  4. Tai vat man atrodo, kad teikia tokią paslaugą. Arba aš kažką painioju ir tai galioja tik knygom, kurias jie pvz savo puslapyje turi ir “užsakius atsiunčia per n savaičių”. Man įstrigo, kaip vienas dėstytojas džiaugėsi knyga, kurią humanite užsakė ir laukė laukė, bet sulaukė, kol atsiųs.
    Aišku, protingiausia būtų tiesiog Humanite paklaust, ir nereiks sukt galvos.:)

  5. “Encounter” as versciau kaip susidurima, o “meeting” – susitikima :) Susidurimas man atrodo toks labiau netiketas, lyg nuo taves nepriklausantis.

  6. Ruta, buvau sia savaite skaitykloj ir maciau sia knyga ant stalo – pagalvojau, kas cia tokias protingas knygas skaito:) as turiu norberg-schulz kita knyga genus loci pdf, gal reikia?:)
    o Humanite tikrai uzsakineti galima knygas, mano grupioke taip dare

Leave a Reply

